Spotify دو پلتفرم بزرگ فناوری تبلیغات پادکست دیجیاتو را خریداری خواهد کرد


Spotify اعلام شد که در تلاش برای گسترش فعالیت، رفتار مخاطب و جذب تبلیغات بیشتر، این دو شرکت بزرگ در حوزه فناوری تبلیغات پادکست یعنی Chartable و Podsights را می خرد. هر دو شرکت ابزارهای محبوبی را برای برندها و آژانس ها ارائه می دهند تا اثربخشی تبلیغات پادکست خود را بهتر درک کنند.

از خریدهای جدید Spotify استفاده می کند

سرویس پخش موزیک این وبلاگ بسیار محبوب ضمن اعلام این خریدها، نحوه رشد پلت فرم تبلیغاتی خود را نیز توضیح داد. با توجه به توضیحات داده شده، تبلیغ کنندگان Spotify دارند Podsights آنها می توانند اطلاعات دقیق تری در مورد اینکه چه کاربرانی روی تبلیغ آنها کلیک کرده اند و چه اقداماتی پس از آن انجام شده است، دریافت کنند. با این حال، آنها می دانند که چه کاربرانی محصول نهایی را خریداری کرده اند. در این پست وبلاگ آمده است:

به عنوان بخشی از Spotify، Podsights از فناوری و هوشمندی این پلتفرم برای ارائه تجزیه و تحلیل دقیق تر و شواهد عملی تر برای تبلیغ کنندگان پادکست در سراسر جهان استفاده خواهد کرد.

از سوی دیگر، به نظر می رسد خرید Chartable بیشتر برای تبلیغات برای خودتان باشد پادکست ها متمرکز است. دو ابزار تبلیغاتی این شرکت، SmartLinks و SmartPromos، اکنون در Spotify در دسترس هستند. SmartPromos این به پادکست‌ها اجازه می‌دهد بدانند کدام تبلیغات بیشتر به دانلود منتهی می‌شوند و به طور کلی موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی خود را در نظر بگیرند.

از جانب اسمارت لینک ها همچنین به عنوان URL های قابل اشتراک گذاری و ردیابی نامیده می شود که به طور خودکار مخاطبان را به پادکست های مورد نظر خود هدایت می کنند. این ابزار همچنین به سازندگان اجازه می دهد تا نرخ کلیک و دانلود تبلیغات خود را اندازه گیری کنند.

Spotify اکنون بهترین است پلت فرم پخش کننده موسیقی در دنیا مورد توجه قرار گرفته است، در چند فصل گذشته توجه زیادی به پادکست های خود داشته است. این شرکت اخیراً سیستم امتیازدهی پادکست را به پلتفرم خود اضافه کرده و پلتفرم تولید و توزیع کتاب صوتی Findaway را نیز خریداری کرده است.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم