وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره لیست فوق بدهکاران در این بانک گفت: اطلاعات منتشر شده ناقص است چراکه جزئیات اعداد و ارقام زیادی در دست نیست. این به دلیل تفاوت بسیاری از حسابرسان نظام بانکی از نظر ارزش ریالی و بدهی های ارزی و اینکه چه قیمتی محاسبه می شود است.
به گزارش ایسنا، احسان خاندوزی در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه وزارت امور اقتصادی و دارایی برای رفع مشکلات مراجعین شعب شرکت های بیمه و به ویژه مشکلات مربوط به دریافت خسارت، اظهار کرد: امروز از یکی از آنها بازدید کردیم. شعب بیمه ایران در جنوب تهران. از تاخیر در دسترس بودن کارشناسان گلایه هایی وجود داشت و مقرر شد این موضوع پیگیری شود تا در صورت عدم تخصص نسبت به رفع آن اقدام شود، زیرا افرادی که برای حل مشکل مراجعه می کنند نباید در کنار خود بمانند. کسب و کار و این تأخیر ممکن است این افراد در آن روز یا ساعت از درآمد محروم شوند، بنابراین هر زمان تاخیر باعث ایجاد مشکل برای مراجعین و نارضایتی آنها می شود.
وزیر اقتصاد افزود: موضوع دوم به بحث سقف غرامت در رابطه با دستورالعمل ها و قیمت های مصوب کارخانجات خودروسازی کشور و قیمت اجزای بازار مربوط می شود که در این راستا مدیر عامل بیمه ایران در مورد بررسی ها به گونه ای که رضایت مردم و مشتریان را افزایش دهد.
وزیر اقتصاد در ادامه با تاکید بر اینکه طبق اظهارات مددجویان، غرامت پرداختی بیمه حتی به اندازه نصف خسارت واقعی نیست، خاطرنشان کرد: در این زمینه مقرر شد مدیریت راهکارهایی برای افزایش رضایت مشتریان ارائه دهد.
همچنین موضوع سوم مربوط به مراجعات مکرر و حضور مردم و صفهایی است که برای پرداخت خسارت ایجاد میشود و در برخی روزها کیلومترها صف تشکیل میشود و در این راستا بیمه ایران وعده داده است که در روز عید سعید غدیر خم شود. فطر سیستم را آنلاین امتحان کنید.
دکتر افزود. خاندوزی: در نظر داریم از خرداد ماه این سامانه را در سراسر کشور پیاده سازی کنیم تا اسناد را به صورت آنلاین برای تشکیل پرونده بدون حضور فیزیکی و آنلاین بارگذاری کنیم و دیگر شاهد تشکیل صف و ازدحام در شعب نباشیم.
خاندوزی افزود: موضوع دیگری که بیمه مرکزی باید با جدیت آن را پیگیری کند، نقل و انتقال اسناد بین دستگاه هایی است که مربوط به افراد نیست و اسناد ارائه شده از سوی ناجا و سایر نهادها باید به دستگاه های دیگر منتقل شود و انتقال اسناد نیز باید انجام شود. در کمترین زمان ممکن.” این کار را بین دستگاهها انجام دهید، زیرا افراد مجبور نیستند به هر دستگاهی مراجعه کنند.
خاندوزی افزود: اسکیس ها باید به صورت آنلاین به بیمه ها منتقل شود و این دستور کار بزرگ دولت است که اسناد را به صورت آنلاین به منظور ترویج دولت الکترونیک انتقال دهد تا مردم مجبور به مراجعه حضوری نباشند و مزاحم نشوند. “
خاندوزی همچنین در ادامه این گفت و گو در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره وضعیت سامانه جامع تجارت گفت: بخش بزرگی از اتصال سامانه گمرکی ما به سامانه جامع تجارت انجام شده است و تیم مشترکی با وزیر صمت تصمیم گرفتند که کار کنند. و کمیسیون اصل 90 مجلس نیز به صورت فعال و فعال نظارت می کند و تقریبا هر ماه یک جلسه نظارتی برای پیشبرد کار داریم.
خاندوزی در پاسخ به سوالی در پاسخ به سوالی گفت: در انتشار لیست مازاد بدهکاران شبکه بانکی بدون هیچ خط قرمزی کاملا جدی هستیم.
دکتر افزود. خاندوزی: یکی از مدیران بانکهای دولتی در تماسی اعلام کرد که برخی وزارتخانهها و سازمانهای دولتی جزو بدهیهای کلان پیمانکاری هستند و من پاسخ دادم که دستگاههای دولتی، وزارت اقتصاد، مشمول این بدهیها هستند یا خیر. در لیست. این آمار رفتار محاسبات اشتباه را تصحیح می کند و مسئولیت پذیری را تشویق می کند.
خاندوزی ادامه داد: در گام های بعدی شکست نخواهیم خورد و دولت جدی است و این دستور رئیس جمهور است و وزارت اقتصاد بدون اغماض و خط قرمز به این راه ادامه خواهد داد. اطلاعات منتشر شده ناقص است زیرا جزئیات زیادی از اعداد وجود ندارد. این به دلیل تفاوت بسیاری از حسابرسان نظام بانکی از نظر ارزش ریالی و بدهی های ارزی و اینکه چه قیمتی محاسبه می شود است.