پاسخ مدیر طراحی BMW به منتقد: برخی خودروها باید افراطی و غیرمنطقی باشند


شرکت ب ام و محصولات جدید خود را با استفاده از پوست کنده و روانه بازار می کند طراحی رادیکال و پیشنهادات بسیار متفاوتی نسبت به قبل دارد. افزایش ابعاد شیشه جلو و تقسیم چراغ های اصلی دو تغییر عمده در زبان طراحی این شرکت آلمانی است. X7 شاسی بلند فیس لیفت و نسل جدید سدان سری 7 مدل هایی بر اساس این زبان طراحی هستند. اگر به سایت های خبری خارجی و همچنین صفحات وابسته به BMW نگاه کنید، خواهید دید که تعداد زیادی از کاربران انتقاد آنها قبلا به این سبک مذاکره کرده اند. در طرف دیگر این مدیر طراحی BMW از سبک جدید دفاع و به نوعی در خور تحسین است!

همانطور که آقای دوماگوی دوکج (دوماگوج دوک) در مصاحبه اخیر با مجله ماشین بریتانیا گفت: دو سوم مشتریان شرکت خودروسازی یک همراه می خواهند باوقار و خوش طرح ay. به همین دلیل است که خودروهای پرفروشی مانند سری 3 و سری 5 با طراحی دقیق و قابل قبول تری ساخته می شوند. ناگفته نماند که عکس های جاسوسی نشان می دهد که فیس لیفت سری 3 و نسل بعدی سری 5 با کمترین تغییرات وارد بازار خواهند شد.

باز هم مدیر طراحی BMW از سبک طراحی جدید این شرکت دفاع می کند

آقای دوکاج در ادامه سخنان خود در یک سوم باقی مانده از مشتریان این دسته آموزش داده می شود و می گویند دنبال کنید تفاوت و شاخص ay. از این رو سری 4 و نسل جدید سری 7 دارای طراحی رادیکال و منحصر به فردی هستند به طوری که امکان انتخاب محصولات BMW را نیز دارند. آقای دوکاج گفت که در گذشته سری 4 در واقع همان سری 3 با طراحی و ویژگی های اسپرت تر بود در حالی که مشتریان این دو مدل کاملاً متفاوت بودند.

از نظر او 4 سری مشتری هستند خودرویی با طراحی غیرمعمول آنها آن را ترجیح می دهند و حاضرند برای ابراز احساسات درونی خود و متفاوت بودن هزینه بیشتری بپردازند.

باز هم مدیر طراحی BMW از سبک طراحی جدید این شرکت دفاع می کند

مدیر طراحی گروه BMW Mr. آدرین ون هویدونک وی در مورد دوماج دوماج نیز نظری مشابه دارد. وی در این رابطه گفت:

“من معتقد نیستم که طراحی خوب باید رادیکال باشد، اما فکر می کنم مفهوم زیبایی می تواند رادیکال باشد. این موضوع به مشتری مربوط می شود و اینکه آیا گروهی از مشتریان به دنبال وسیله نقلیه با یک همراه هستند یا خیر. طراحی زیبا و روان در زمان بله، حتما این کار را خواهیم کرد. اما مشتریانی هم هستند که چیزی شبیه X6 می خواهند که در واقع یک مدل رادیکال است.

این ماشین مثل اینکه خیلی دوستش دارید یا ازش متنفرید. این سبک برای سری 3 و سری 5 کار نمی کند زیرا فروش آنها بیشتر است آی. با این حساب واضح است که این امکان پذیر نیست یک راه حل ثابت “برگزیده.”

باز هم مدیر طراحی BMW از سبک طراحی جدید این شرکت دفاع می کند

در هر صورت خوب یا بد، الفاعداد و ارقام دروغ نمی گویند. سا تحویل 2213795 دستگاه خودرو سال گذشته، و 9.1٪ رشد، BMW از نظر فروش بهترین رکورد در تاریخ خود ثبت شده است. به این رکورد مانند تمام خودروسازان دست یافت مشکل کمبود تراشه و پیامدهای ویروس کرونا قابل توجه است.

بد نیست بدانید پرفروش ترین برند لوکس BMW جهان در نظر گرفته شده است. برای مقایسه، مرسدس بنز در سال 2021 2,093,476 خودرو فروخت و آئودی رکورد 1,680,512 را ثبت کرد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که BMW می داند چگونه دل مشتریان را به دست آورد. من نمی دانم که آیا شرکت در طراحی رادیکال ظاهر نشد، رکورد بهتری زد و آمار فروشش حتی بهتر شد، چه کسی می‌داند؟!


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم