(عکس) وانت پژو جدید; جذاب اما گران!


فرارو- ماشین پژو e-Rfter از این پس این شرکت فرانسوی تنها خودروی MPV تمام برقی بازار خواهد بود و علاوه بر این، انتظار می رود شاهد بروز رسانی های جدیدی باشیم که ممکن است خریداران زیادی را به خود جذب کند، اما قیمت های اعلام شده برای این نسخه خواهد بود. کارشناسان

به گزارش فرارو، پژو قیمت خود را برای e-Rifter تمام الکتریکی که اکنون تنها نسخه MPV موجود است، به روز کرده است. نسخه استاندارد Allure Premium Length این خودروی جدید اکنون ۹ 31950 قیمت دارد که قیمت مناسبی برای این کلاس به نظر می رسد. البته در انگلستان نیز این خودرو به دلیل سیاست های تشویقی خودروهای پاک دارای تخفیف 00500 و قیمت 30450 خواهد بود.

برای این MPV استاندارد، ویژگی هایی از جمله رینگ های آلیاژی 16 اینچی، چراغ های LED در روز، مه شکن های جلو، میله های سقف مشکی، آینه های درب تاشو برقی، شیشه های عقب خصوصی و درب عقب را دارید. این خودرو همچنین دارای سنسورهای پارک جلو و عقب، هشدار خروج از خط و کمک در سربالایی است. برخلاف Vauxhall Combo-e Life که دارای پلتفرم مشابهی است، e-Rifter همچنین دارای یک دوربین معکوس 180 درجه به صورت استاندارد است.

در داخل، مشتریان یک فرمان چرمی، سیستم تهویه مطبوع، آینه دید عقب با نور خودکار، صفحه نمایش دیجیتال 10 اینچی و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی هشت اینچی با پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto دریافت خواهند کرد. همچنین یک سیستم تشخیص صدا وجود دارد که می تواند دستورات رسانه ای، ناوبری و تماس های تلفنی را دریافت کند.

با قیمت ۹۳۴۹۱۰، مصرف کنندگان نسخه شاسی بلند و هفت نفره e-Rifter را نیز دریافت خواهند کرد، اما این نسخه فقط در تریم پریمیوم Allure موجود است. این آپشن طول کلی MPV را از 4.4 متر به 4.75 متر افزایش می دهد که به گفته پژو فضای کافی برای حمل وسایل تا سه متر در داخل خودرو فراهم می کند. در بالای e-Rifter Allure Premium نسخه GT با قیمت ۶ 34690 قرار دارد. به روز رسانی های مدل ارزان تر شامل رینگ های آلیاژی 17 اینچی، جلوپنجره رادیاتور منحصر به فرد، شیشه مشکی براق روی در و چندین اسکیت بورد جدید برای سپرهای جلو و عقب است. در داخل، سیستم تهویه مطبوع دو منطقه ای، روکش داشبورد قهوه ای، پارچه های مختلف و روکش صندلی ها و کنترل قدرت فن اضافی برای ردیف دوم صندلی ها وجود دارد.

پژو e-Rifter بر پایه EMP2، Combo-e و Citroen e-Berlingo Vauxhall ساخته شده است، به این معنی که سیستم مکانیکی یکسانی دارند. بنابراین، e-Rifter از یک موتور الکتریکی 134 اسب بخاری و یک باتری 50 کیلووات ساعتی مشابه نمونه های خود استفاده می کند که شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت را در 11.2 ثانیه می رساند و حداکثر برد 172 مایل در ساعت را برای آن به ارمغان می آورد. مانند سایر مدل های پژو خالص الکتریکی، MPV جدید دارای سه حالت رانندگی به نام های Eco، Normal و Power است. دو گزینه اول مقدار قدرتی را که موتور الکتریکی می تواند تولید کند تا برد ون تولید کند محدود می کند، در حالی که تنظیم سوم حداکثر عملکرد پیشرانه را باز می کند.

به صورت استاندارد، e-Rifter قادر است یک گیربکس تک فاز ۷.۴ کیلوواتی را شارژ کند که می تواند باتری را در ۷.۵ ساعت به طور کامل شارژ کند. با این حال، شارژر داخلی 11 کیلوواتی را می توان با یک پ 300 شارژ اضافی شارژ کرد که زمان شارژ را به پنج ساعت کاهش می دهد. پژو e-Rifter را می توان در کنار جاده با استفاده از یک شارژر سریع 100 کیلوواتی DC شارژ کرد که تا 80 درصد از شارژ باتری را در حدود 30 دقیقه شارژ می کند.

فضای صندوق عقب از 775 لیتر در 5 نفره تا 4000 لیتر با همه صندلی های عقب در مدل شاسی بلند، در حالی که 186 لیتر فضای ذخیره سازی در فضای خالی اطراف کابین. این ون همچنین می تواند 750 کیلوگرم بار را حمل کند و دارای سیستم تثبیت کننده تریلر است که در صورت شروع به لرزش تریلر به طور خودکار سرعت ون را کاهش می دهد.

(عکس) وانت پژو جدید;  جذاب اما گران!

(عکس) وانت پژو جدید;  جذاب اما گران!

(عکس) وانت پژو جدید;  جذاب اما گران!

(عکس) وانت پژو جدید;  جذاب اما گران!

(عکس) وانت پژو جدید;  جذاب اما گران!

(عکس) وانت پژو جدید;  جذاب اما گران!

(عکس) وانت پژو جدید;  جذاب اما گران!

(عکس) وانت پژو جدید;  جذاب اما گران!

منبع: autoexpress

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم