(عکس) مدرن ترین وانت فولکس واگن


فرارو- شایعات در مورد جدیدترین ون تمام الکتریکی فولکس واگن مدت هاست که در فضای مجازی منتشر شده است، اما این خودروساز آلمانی سرانجام برخی از جزئیات این خودروی آینده نگرانه را فاش کرد. فولکس واگن آیدی جدید. Buzz Cargo این ون بر روی یک پلتفرم اختصاصی با ویژگی های جدیدی ارائه می شود که می تواند آن را به مدرن ترین ون شرکت تبدیل کند.

به گزارش فرارو، ون برقی اخیر فولکس واگن در بین خریداران این نوع خودروها چندان محبوب نیست، اما شبیه یک فولکس واگن ID است. Buzz Cargo قرار است این محیط را به طور کامل تغییر دهد. گفته می شود که این اولین خودروی تجاری فولکس واگن است که بر روی پلت فرم خودروی الکتریکی MEB این برند ساخته می شود و دنده های سفارشی آن نیز به آن کمک می کنند تا رکوردهای چشمگیر و با برد بالا را در کلاس خود به دست آورد.

البته این رکوردها هنوز به طور رسمی تایید نشده است، اما با باتری 77 کیلووات ساعتی و پلت فرم الکتریکی اختصاصی، این ون باید به برد حرکتی وانت های برقی گروه Stellantis (سیتروئن e-Dispatch، Vauxhall Vivaro-e) برسد. ، و غیره.). عملکرد بهتری داشته باشد. با شارژ کامل، این وانت‌ها می‌توانند مسافت تقریباً 205 مایلی را تحمل کنند، در حالی که هاچ‌بک VW ID.3 تا 330 مایل از همان باتری 77 واتی را می‌پذیرد. بنابراین می توان حدس زد که وانت جدید فولکس واگن با توجه به پلت فرم خاص خود می تواند مسافت تقریبی 250 مایل را ارائه دهد که در مقایسه با رقبای خود بسیار قابل توجه است.

در اندازه، شناسه Buzz Cargo بخشی از محدوده خودروهای تجاری فولکس واگن بین Caddy Cargo و T6 Transporter است. 4712 میلی متر طول، 1985 میلی متر عرض و 1938 میلی متر ارتفاع دارد و 3.9 متر مکعب فضای در قسمت بار دارد. این حدود یک متر مکعب طولانی تر از Caddy Cargo است و فولکس واگن می گوید برای نگهداری دو پالت یورو به اندازه کافی بزرگ است. دسترسی به قسمت بار از طریق درب عقب لولایی بالا یا درب انباری عقب است که توسط یک درب جانبی کشویی تک یا دوقلو پشتیبانی می شود. در پشتی دارای پنجره است و دیوار را می توان با پنجره پوشاند. امکان بارگیری زیر صندلی های سرنشین نیز وجود دارد اما حداکثر بار 650 کیلوگرم و ارتفاع 632 میلی متر به عنوان آستانه بار اعلام شده است. فولکس واگن اعلام کرد که قصد دارد پس از عرضه Buzz Cargo، یک مدل ID جدید با فاصله بین دو محور طولانی‌تر در آینده عرضه کند.

در جلو، شناسه. Buzz Cargo گزینه های طراحی کابین دو یا سه صندلی وجود خواهد داشت. از ویژگی های این کابین می توان به صفحه نمایش دیجیتال 5.4 اینچی برای راننده و نمایشگر 10 اینچی اطلاعات سرگرمی اشاره کرد. این صفحه نمایش ها و البته خود کابین نیز از طریق اتصال آنلاین از طریق گوشی هوشمند در دسترس هستند. فضای ذخیره سازی کابین شامل یک Buzz Box اختیاری با یک کشوی ذخیره سازی پنج لیتری و یک کابین بالا با جعبه یخ و درب بازکن بطری است. این محفظه بین صندلی های جلو در مدل های دو نفره قفل شده است و در صورت لزوم می توان آن را جدا کرد.

شناسه نیرو Buzz Cargo از یک موتور الکتریکی 201 اسب بخاری استفاده می کند که چرخ های عقب را به حرکت در می آورد. همچنین 310 نیوتن متر گشتاور از حالت سکون وجود دارد، بنابراین شتاب گیری باید سریع باشد و از آنجایی که چرخ های جلو آزاد هستند، فولکس واگن می تواند به راحتی یک چرخش باریک 11.1 متری انجام دهد. با این حال، طراحی بیرونی وانت یکی از نکات مهم بحث است. شکل شیک خودرو از فولکس واگن 2 یا به قول شما بولی الهام گرفته شده است و جلوی شیک و چراغ های جلوی باریک آن شبیه به سایر مدل های ID است. آیرودینامیک ون برای افزایش عملکرد به رقم 0.29Cd اعلام شده توسط فولکس واگن بهبود یافته است.

ون جدید در زمان عرضه دارای یک طرح رنگ سفید تا آبی خواهد بود که یک گزینه رنگ استاندارد خواهد بود، اما ID نام دارد. Buzz Cargo در رنگ های زرد، نارنجی و سبز نیز موجود است. شناسه قیمت Buzz Cargo هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، اما به همراه چند جزئیات دیگر مانند محدوده و اعداد عملکرد، احتمالاً تا پایان تاریخ فروش خود در اواخر سال جاری اعلام خواهد شد. جزئیات کامل این ون احتمالا در پاییز فاش خواهد شد، بنابراین برای تایید نهایی این داده ها باید تا آنجا منتظر بمانیم.

(عکس) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(عکس) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(عکس) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(عکس) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(عکس) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(عکس) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(عکس) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(عکس) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

(عکس) مدرن ترین وانت فولکس واگن!

منبع: autoexpress

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم