صالحی: 130 مدیر ناکارآمد برکنار شدند



رئیس مرکز روابط عمومی ریاست جمهوری گفت: تاکنون بیش از 944 هزار درخواست از مردم ثبت کرده ایم و 82 درصد آنها را پیگیری کرده ایم.

به گزارش ایسنا، احمد صالحی در نشست خبری با تاکید بر اینکه رئیس جمهور بر اطلاع رسانی دقیق به مردم اصرار دارد، اظهار کرد: مرکز روابط عمومی ریاست جمهوری دارای ساختار قوی در زمینه نظارت، ارزیابی و پیگیری و فعالیت مرکز است. به سفره های استانی محدود نمی شود. ، اما این مرکز وظیفه دارد عملکرد مدیران را بر اساس کارایی و شاخص های مردم سالاری ارزیابی کند.

وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی های سازمان بازرسی کل کشور از این مرکز، 401 نفر از مدیران مورد ارزیابی قرار گرفتند و کمیته ای 130 نفر از مدیران نامرغوب را شناسایی و طبق مراحل قانونی برکنار شدند و در واقع ضوابط ارزیابی مدیران باید توسط مرکز روابط عمومی اعلام شود. ” این شاخص ها را به دستگاه های دولتی اعلام کردیم و بر اساس آن تحلیل ها توسط معاونین استاندار، استاندار، معاون وزیر و مدیران کل انجام شد.

صالحی با اشاره به تجمع گسترده مردم در سفرهای استانی گفت: از ششمین سفر استانی سعی کردیم یک ماه قبل از سفر موضوعات مورد علاقه افراد را شناسایی کنیم و سپس به وزارتخانه های مختلف فرستادیم و اکنون داریم. هیچ ملاقات قبلی با استانداران وجود ندارد.» . در این سفر 30 تا 34 نماینده تام الاختیار وزارتخانه ها و نهادهای دولتی در استان ها مستقر خواهند بود و به مراجعات مردم رسیدگی می کنند. می شود.

وی افزود: تاکنون 77 میلیون و 756 هزار درخواست مردمی را پیگیری و تکمیل کرده ایم، همچنین روزانه بین 4 تا 5 هزار تماس مردمی داریم و تاکنون 944 هزار و 425 درخواست مردمی دریافت کرده ایم. همچنین یک خبرنامه روزانه حاوی 50 خبر و گزارش تهیه می کنیم و به شخص رئیس جمهور تحویل می دهیم.

رئیس مرکز روابط عمومی ریاست جمهوری با بیان اینکه حجم درخواست های مردم در فصول اخیر 16 برابر شده است، گفت: رویکرد ما نسبت به این مراجعات اقدام و اقناع است. یعنی اگر درخواست غیرقانونی باشد سعی می کنیم مردم را قانع کنیم. به جای اینکه در پشت اتاق مدیران منتظر مردم باشیم، مدیران را به بردگی مردم می اندازیم. در هر سفر به استان 30 تا 40 جلسه برای رفع مشکلات مردم از جمله مشکلات تولیدی برگزار می شود و روابط عمومی موسسات مختلف را برای حل مشکلات گرد هم می آورد. برطرف كردن.

وی همچنین در مورد برگزاری تجمعات مردمی در پاستور تصریح کرد: اکنون این تجمعات کمتر از ابتدا است و معمولاً در مورد مسائلی است که به دولت برنمی گردد، اما از طریق صحبت با مجلس و قوه قضائیه مسائل را به آنها منتقل می کنیم. ” و همکاری می کنند، مسائل مربوط به خود دولت بلافاصله رسیدگی شد و حتی در همان روز نتیجه را اعلام کردیم. البته مسائلی وجود دارد که ماندگار است، اما ما همه مواردی را که مردم گزارش می‌کنند از سوی مأموران رصد می‌کنیم. ما بر عملکرد افسران پاسخگو نظارت و ارزیابی و نظارت می‌کنیم. البته تاکید داریم که اطلاعات در دولت قویتر باشد.

وی مهمترین دغدغه مردم را نیز برشمرد: موضوع کرونا، بورسیه ها، حقوق و مزایای جانبازان و کارگران، رتبه بندی فرهنگی، وام، معلمان نهضت و بقایای یارانه ها و نحوه اعتراض به آن و دهک ها از مهمترین مسائل است. . توسط مردم به ما نازل شده است. در مورد باقیمانده یارانه ها هم باید بگویم به زودی سامانه ای در این زمینه راه اندازی می شود. در حال حاضر 120 پاسخگو به صورت 24 ساعته در وزارت کار به مردم پاسخ می دهند.

وی در خصوص برگزاری برخی تجمعات اعتراضی در برخی شهرها گفت: قبلاً این تجمعات را به رئیس جمهور گزارش داده ایم و رئیس جمهور نیز در جریان این مسائل است، البته مردم هم می دانند که دولت پیگیر مطالبات آنهاست و این تجمعات هم همینطور است. همچنین نقطه امید دشمن.»

آخرین تذکر صالحی: 82 درصد از درخواست‌های مردم محقق شد و حتی گاهی در سفر رئیس‌جمهور به درخواست‌های مردم پاسخ دادیم.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم