سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و تحریریه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.
مارس 1400 گرم ترین ماه صنعت گردشگری در دو سال گذشته بوده است. در این ماه شرکت های خدماتی شاهد افزایش تقاضای سفر در بهمن و اسفند نسبت به سال قبل بودند. Flytivo شاهد افزایش 5 برابری درخواست های سفر در این مدت بود. بخشی از این افزایش مربوط به گسترش واکسیناسیون و اطمینان بیشتر در سفر است و بخشی از کمپین «با فلایتیو سفر کن» است.
با Flytio سفر کنید
زوجی که برای ماه عسل به بالی سفر می کنند، دانش آموزی که آخر هفته را در ماسال می گذراند، خانواده ای که برای عید به استانبول می روند. فلایتیو از همه این مسافران به عنوان “کاشفان فلایتیو” یاد می کند. Flytivo از سال 2016 در صنعت گردشگری فعال بوده و در ابتدا به دنبال ادغام پروازهای خارجی در یک سرویس جامع بود. اکنون با گذشت 5 سال از این تاریخ و در آستانه پایان قرن، Flytivo به همراه کمپین “Travel with Flytivo” در صدد معرفی خدمات خود و همچنین گسترش این جامعه است.
از ظرفیت تبلیغات تلویزیونی و ATL استفاده کنید
کمپین «سفر با فلایتیو» در رسانهها و رسانههای متعددی منتشر شده است که عمدهترین آنها بر اساس تبلیغات ATL بوده و از رسانههای رادیو و تلویزیون ملی پخش میشود. شبکه های تلویزیونی استانی محبوب ترین کانال ارتباطی برای هر برندی هستند. با این حال، تنها تکیه بر حجم مخاطب، نمی تواند مسافر و عضوی از جامعه باشد. به همین دلیل است که پیام این کمپین فلایتیو در راستای هویت برند و بر اساس همین هویت است.
هویت برند Flytio بر اساس کهن الگوی کاشف است و بنابراین باید عنصر کشف و جستجو در همه بخشهای تبلیغات وجود داشته باشد. تمام سناریوهای کمپین اخیر Flytivo داستانی از خارج شدن از روال روزمره و کشف مقصدی است که مردم همیشه آرزوی آن را داشته اند. همچنین تلاش هایی برای نشان دادن تنوع سفر و فرهنگ ایران صورت گرفته است.

اگر برنامه روزانه شما کار اداری در دفاتر تهران است، فلایتیو شما را به «کاوش در مرواریدهای جنوب» دعوت می کند. اگر برنامه روزانه شما پیاده روی در سواحل جنوبی کشور است، فلایتیو شما را به «کاوش در کوه های البرز» دعوت می کند. این دیدگاه متفاوت در انتخاب آگهی های بازرگانی بازیگر تاثیرگذارتر شده است. به گزارش فلایتیو، این استارتاپ سعی کرد از بازیگران بومی همان منطقه کمک بگیرد تا هر مقصد و مکان ایران را بهتر به نمایش بگذارد. در طراحی فیلمنامه و انتخاب بازیگر نیز برابری جنسیتی لحاظ شد و تلاش شد تا حد امکان این برابری حفظ شود. چنین بینشی مبتنی بر اجماع و محک زدن استانداردهای موجود در تولید محتوای بصری است.
به طور کلی فعالیت های ATL Flytivo در کمپین “Travel with Flytivo” را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:
- تبلیغات محیطی در تهران و مشهد
- پخش تبلیغات و برنامه های تلویزیونی در تمامی شبکه های استانی
- پخش گسترده تبلیغات در فرودگاه امام خمینی
تابلوی تبلیغات
طراحی یک کمپین 360 درجه شانس موفقیت اولین پیام را افزایش می دهد. به همین دلیل است که کمپین اخیر Flytio، همراه با تبلیغات ATL، بر تبلیغات BTL و TTL نیز متمرکز شده است. سایر فعالیت های Flytivo را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:
- در پادکست های محبوب همکاری کنید
- همکاری با نشریات و رسانه ها (نقشه تهران، رسانه آنلاین، مجله فیلم، مجله سفر، مجله جاده، مجله هنرمندان حرفه ای)
- توزیع گسترده بنرها و تبلیغات بومی
- تبلیغات ویدیویی را در رسانه های پخش آنلاین پخش کنید
- اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام و توییتر
- برای همکاران هدیه بفرستید
- کمپین نصب اپلیکیشن
- بازاریابی ایمیلی و بازاریابی پیامکی
- با مجموعه های تخفیف گروهی کار کنید
- در باشگاه مشتریان شرکت های همکار شرکت کنید

به گفته Flytio، تلاش های استارت آپ در ماه های فوریه و مارس روند سفر را آسان تر کرده و هزینه های مسافران را کاهش می دهد. بر اساس هویت برند استارتاپ، کشف بسیار مهم است. به همین دلیل است که آخرین سفر تا پایان قرن بسیار مهم است.
پیشروی سال های درخشان
بر اساس روند بازار گردشگری، آمارهای منتشر شده از سوی وزارت بهداشت در زمینه کنترل بیماری کرونا و بالاتر از همه تقاضای خود مردم برای سفر، آینده روشنی برای صنعت گردشگری پیشبینی میشود. به گفته Flytivo، تغییر هزینه های سازمان ها و خطوط هوایی البته یک نگرانی مهم است. با این حال، مردم به دنبال بازگشت به روال سفر خود بودند و Flytivo به سرعت از آن پیروی کرد.