برنامه جهانی فیس بوک به ویژگی Reels دیجیاتو مجهز شده است


شرکت توانمندی متا قرقره ها در سراسر جهان در فیس بوک راه اندازی شد. این ویژگی که در اصل از ویدیوهای کوتاه TickTack الهام گرفته شده است، اکنون در اینستاگرام در دسترس است و به زودی در بیش از حد در دسترس خواهد بود. 150 کشور در نسخه های اندروید و iOS فیس بوک موجود است.

متا برای ساخت قابلیت Rails، ویژگی های جدید برای ویدئوها را ویرایش کنید به نسخه فیس بوک اضافه می کند. بسیاری از این ویژگی ها در حال حاضر در ایالات متحده در دسترس هستند، اما اکنون قرار است به طور گسترده در سراسر جهان در دسترس باشند.

کاربران فیس‌بوک می‌توانند ویدیوهای افراد دیگر را «ریل» کنند ریمیکس ردن. همچنین همانند اینستاگرام امکان آپلود کلیپ با حداکثر زمان 60 ثانیه وجود دارد. این شبکه اجتماعی امکان پیش نویس ویدیوهای Rails را فراهم می کند مغازه ها و در ماه های آینده به ابزارهای ویرایش بیشتری دسترسی داشته باشید. این ابزارها می توانند به تولیدکنندگان محتوا کمک کنند ویدیوهای زنده یا با سهولت بیشتری به اشتراک بگذارید.

ابزارهای تبلیغاتی جدید برای کاربران فیس بوک

علاوه بر این، متا قابلیت های کسب درآمد ویدیوهای Rising Rails در فیس بوک. به عبارت دیگر باید منتظر تبلیغات بیشتری در این پلتفرم باشیم. این تبلیغات در دو قالب جدید ظاهر می شوند: تبلیغات بنری به صورت یک لایه نیمه شفاف در زیر فیلم ها نشان داده شده است آگهی آمار چسبنده سازنده آن محتوا می تواند آنها را در هر نقطه از ویدیو قرار دهد.

ریل فیس بوک

این شرکت همچنین تقریباً در هر کشوری که تبلیغ پخش جریانی در آن فعال است، دسترسی به برنامه را برای کاربران فراهم می کند.قرار دادن خودکار تبلیغات»را می دهد. سازندگان محتوا همچنین می توانند از طریق حمایت از طرفداران کسب درآمد کنند.

متا می گوید که کاربران در هفته های آینده قادر خواهند بود اشتراک گذاری ویدیوهای Rails را می‌توانید در مکان‌های مختلف فیس‌بوک، از جمله بخش داستان‌ها و تب Watch، پیدا کنید. متأسفانه این خبر اطلاعات و آمار خاصی از موفقیت پلتفرم Reels ارائه نمی کند، اما به نظر نمی رسد متا در به چالش کشیدن شبکه اجتماعی تیک تاک موفق باشد.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم