بازی ژنراتور و موتور الکتریکی

مدارک ثبت اختراع تسلا عدد خاصی را تعریف نمی‌کند، اما از یک توصیف کلی‌تر استفاده می‌کند و می‌گوید که روتور باید حاوی «تعدادی» از دیسک‌ها با «قطر مناسب» باشد. همانطور که بعداً خواهیم دید، خود تسلا کمی با اندازه و تعداد دیسک‌ها آزمایش کرد. این دو ویژگی در توربین تسلا برای انتقال انرژی از سیال به روتور یا بالعکس با هم کار می کنند. دلیل این امر را می توان در دو ویژگی اساسی همه سیالات یافت: چسبندگی و ویسکوزیته. طراحی اساسی دستگاه بدون توجه به پیکربندی آن یکسان است. هدف اساسی اکثریت قریب به اتفاق موتورهای الکتریکی جهان القای حرکت نسبی الکترومغناطیسی در شکاف هوا بین استاتور و روتور برای تولید گشتاور مفید یا نیروی خطی است. هر توربین دارای دیسک های دارای روتور به قطر 18 اینچ (45.7 سانتی متر) بود.

با اشاره به شکل.

برای قرار دادن روتور، قطر محفظه داخلی سیلندر باید کمی بزرگتر از خود دیسک های روتور باشد. بیایید نگاهی به دو بخش اصلی توربین – روتور و استاتور – با جزئیات بیشتر بیندازیم. طراحی اولیه تسلا به دو ورودی نیاز داشت که به توربین اجازه می داد در جهت عقربه های ساعت یا خلاف جهت عقربه های ساعت کار کند. در اختراع دوم، تسلا طراحی اولیه را تغییر داد تا به عنوان یک توربین کار کند. در اولین اختراع، تسلا طرح پایه بدون پره خود را معرفی کرد که به عنوان یک پمپ یا کمپرسور پیکربندی شده بود. و در نهایت با ثبت اختراع سوم، تغییرات لازم را برای کارکردن توربین به عنوان موتور احتراق داخلی انجام داد. از آنجایی که سیال در مسیرهای طبیعی با کمترین مقاومت حرکت می کند، بدون محدودیت ها و نیروهای مخرب ناشی از پره ها یا تیغه ها، تغییرات تدریجی در سرعت و جهت را تجربه می کند. از این گذشته، اگر دیسکی کاملاً صاف باشد و هیچ تیغه، پره یا سطلی برای "گرفتن" سیال نداشته باشد، منطق نشان می دهد که مایع به سادگی روی دیسک جریان می یابد و دیسک را بی حرکت می گذارد. با اشاره به شکل. 7، حسگر موقعیت نوری بازتابنده 65 و سنسور اثر هال 66 سیگنال های مربوط به موقعیت روتور را به واحد کنترل مبتنی بر ریزپردازنده 67 ارائه می دهند. / یا سایر واحدهای سفارشی ساخته شده.

7 راه برای بهبود Vegetable Chopper

مجموعه روتور درون یک استاتور استوانه ای یا قسمت ثابت توربین قرار دارد. یک مهره رزوه‌دار، دیسک‌ها را در موقعیت روی شفت، قطعه نهایی مجموعه روتور، نگه می‌دارد. در واقع ساختن آن به قدری آسان است که چندین مجله اصلی دستورالعمل‌های مونتاژ کاملی را با استفاده از مواد خانگی ارائه کرده‌اند. برخلاف موشک‌های جامد خالص، موشک‌های هیبریدی (با استفاده از سوخت جامد و اکسیدکننده مایع) می‌توانند دریچه گاز و راه‌اندازی مجدد شوند. سری روسی Yo-cars Ё-mobile یک خودروی هیبریدی مفهومی و متقاطع بود که با نوع پره دوار بنزینی و یک ژنراتور الکتریکی برای به حرکت درآوردن موتورهای کششی کار می کرد. همکاری جهانی هیبریدی جنرال موتورز، دایملر کرایسلر و بی‌ام‌و مشابه است زیرا قدرت یک موتور و دو موتور را ترکیب می‌کند. این خودرو دارای چهار موتور است، یک موتور برای هر چرخ، و قدرت خیره کننده 1877 اسب بخار تولید می کند.

این بدان معناست که انرژی بیشتری به توربین می رسد.

تسلا هرگز تولید این خودرو را ندید، اما ممکن است امروز خوشحال شود که توربین انقلابی او در نهایت در نسل جدیدی از وسایل نقلیه تمیزتر و کارآمدتر گنجانده شده است. امروزه معمولاً از باتری‌های سرب اسیدی در حالت انفجاری استفاده می‌شود. بنابراین، امروز توربین تسلا از کجا خارج می شود؟ این بدان معناست که انرژی بیشتری به توربین می رسد. ماشین‌های القایی ناهمزمان می‌توانند ساخته شوند تا در صورت اتصال به شبکه AC بدون هیچ وسیله کنترلی راه‌اندازی و کار کنند، اما گشتاور راه‌اندازی کم است. ماشین‌هایی مانند این انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کنند که می‌تواند متعاقباً در باتری‌ها ذخیره شود یا مستقیماً به محل مورد نیاز تحویل داده شود.

برای نشان دادن این مزایا، تسلا چندین ماشین ساخت. شماره سپتامبر 1955 مجله Popular Science یک طرح گام به گام برای ساخت یک دمنده با استفاده از طراحی توربین تسلا ساخته شده از مقوا را نشان داد! این مطالعه از فاکتور سودمندی (از آنجایی که در حالت EV خالص هیچ آلایندگی لوله اگزوز وجود ندارد) و بهترین تخمین EPA از انتشار گازهای گلخانه ای CO2 تولید شده توسط این وسایل نقلیه در دنیای واقعی شهر و بزرگراه بر اساس روش برچسب 5 چرخه EPA استفاده کرد. 55 درصد وزن در شهر / 45 درصد رانندگی در بزرگراه. بهینه سازی تجهیزات و کاهش ردپای کربن جایگزینی یک موتور دیزل قدیمی با یک موتور کارآمد جدید که 90000 لیتر مصرف سوخت در سال، 237.6 متریک تن انتشار CO2 و انتشار ذرات معلق را کاهش می دهد.

اگر ماشین شما خیلی غنی کار می کند – به این معنی که سوخت بیش از حد در ترکیب سوخت و هوا وجود دارد – دود سیاه در اگزوز شما ظاهر می شود (و همچنین ممکن است بوی "تخم مرغ فاسد" را از بین ببرد). اگر تعجب می کنید، 5 آمپر به سختی حرکت می کند و شاید بهتر باشد که فقط با جزر و مد دریفت کنید! با توجه به بلایای اخیر ناشی از وابستگی مداوم ما به سوخت های فسیلی (شاهد فوران مداوم نفت از چاه شکسته در سواحل لوئیزیانا، و فاجعه اخیر معدن زغال سنگ در ویرجینیای غربی)، هرچه زودتر اطلاعات بیشتری در مورد انرژی خورشیدی دریافت شود. در اختیار افراد بیشتری قرار گیرد، بهتر است. با توجه به دیدگاه‌های استراتژیک و بازار و همچنین تأثیرات چرخه عمر خودروهای الکتریکی، قابلیت عملی بودن آن‌ها در بخش‌های مختلف اندازه خودروها باید بررسی شود (جدول 1). اندازه خودرو در BEV بسیار مهم است زیرا اندازه باتری باید به موازات وزن خودرو رشد کند.

یک موتور الکتریکی و ژنراتور با تقسیم نیرو با هم کار می کنند. اجازه دهید مناطقی را در زندگی روزمره خود ببینیم که در آن ژنراتور برق به کار خود ادامه می دهد. ژنراتورهای همقطبی ابررسانا به عنوان منابع توان پالسی برای سیستم های تسلیحات لیزری در نظر گرفته شده اند. در واقع، مشتری از تولید مازاد برای جبران برقی استفاده می کند که در غیر این صورت مشتری باید با نرخ خرده فروشی کامل شرکت برق خریداری کند. تیغه های نوع بالابر دارای سرعت چرخش بسیار بالاتری هستند از این رو برای تولید برق مناسب هستند. دسترسی به مناطقی از هر باغ بزرگ می تواند چالش برانگیز باشد برای تامین برق و استفاده از ژنراتور بنزینی برای تامین برق، بلکه هدف از داشتن یک ماشین اصلاح پرچین برقی را نادیده می گیرد، بنابراین اگر دسترسی بسیار مناسب باشد، بسیار منطقی خواهد بود. در وهله اول انتخاب یک ماشین اصلاح پرچین بنزینی یک مسئله است. فرانسه، آلمان، بریتانیا و ایتالیا برخی از بازیگران اصلی در بازار موتورهای الکتریکی و ژنراتور اروپا هستند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مشاهده انواع دستگاه سبزی خرد کن ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم