ایرانسل به برند پیشرو در ایران تبدیل شده است


در چهاردهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعتی ایران، ایرانسل در سال 1400 با اهدای لوح و تندیس به عنوان برند برتر بازار ایران تجلیل شد.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم اختتامیه این جشنواره شامگاه شنبه 7 اسفندماه 93 با حضور جمعی از فعالان اقتصادی و صنعتی کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم لوح و تندیس برند برتر ایران به «بیژن عباسی‌رند» مدیرعامل ایرانسل اهدا شد که توسط «حسن بلوردی» معاون فنی و مهندسی ایرانسل پذیرفته شد.

در تست های انجام شده در این جشنواره، 100 برند برتر بازار ایران در حوزه های مختلف شناسایی شدند و در مراسم پایانی، از 20 برند برتر از این 100 برند با اهدای لوح و تندیس ویژه تجلیل شد.

جشنواره قهرمان ملی صنعت و اقتصاد ایران یکی از معتبرترین رویدادها و جوایز کشور است که برای تجلیل از بهترین و موفق ترین شرکت های ایرانی برگزار می شود. این جشنواره از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده و تلاش کرده است احترام به کارگران ایرانی و خلق ثروت ملی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه، معاون اجرایی رئیس جمهور، مشاور عالی رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و رؤسای صنعت و معدن، نیرو و برنامه ها و بودجه در مقاطع مختلف جشنواره از یک سو و سازمان های پذیرایی از سوی دیگر جایگاه ویژه این مراسم را نشان می دهد.

از جمله محورهای برگزاری این جشنواره می‌توان به انتخاب و معرفی برندهای مطرح در حوزه صنعت مالی، انتخاب و معرفی شرکت‌های پیشرو در عرصه اقتصاد ملی، انتخاب و معرفی برندهای شخصی تاثیرگذار در عرصه تجارت در ایران، انتخاب و معرفی. استارتاپ های پیشرو در این صنعت را تجارت، انتخاب و معرفی مدیران تاثیرگذار در عرصه کسب و کار و تولید ملی و انتخاب و معرفی صد برند مطرح ایرانی برشمرد.

جشنواره ملی قهرمانان صنعتی ایران در 14 دوره با بهره گیری از متخصصان ایرانی به دنبال ایجاد ساختار و مدلی منحصر به فرد و بومی در سنجش و سنجش جایگاه برندهای ایرانی بود.

این جشنواره همواره با رویکردی علمی و با استفاده از شاخص‌های کاربردی سعی در شناسایی و تجلیل از شرکت‌ها و برندهای مطرح ایرانی که در تولید ناخالص داخلی نقش ویژه‌ای دارند را دارد.

از مهم ترین بخش های این تحلیل می توان به آشنایی با برند، موقعیت اجتماعی برند، ضریب نفوذ برند، وفاداری مشتری، رضایت و وفاداری کارکنان و همچنین شاخص های مرتبط با سهم بازار، فروش، توزیع و … اشاره کرد.

ایرانسل سال گذشته در سیزدهمین دوره جشنواره توانست در بین 100 برند برتر ایران قرار بگیرد.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم